Strona: 2016-2018 ILA-LEAN / Lean Academy

2016-2018 ILA-LEAN

Prezentacja projektu

 erasmusplus.png

„Innovative Learning Approaches for Implementation
of Lean Thinking to Enhance Office and Knowledge Work Productivity”

2016 - 2018

 

Projekt międzynarodowy współfinansowany z programu Unii Europejskiej Erasmus +

Numer Projektu 2016-1-PL01-KA203-026293 [000001749]

 ilalean.png

 

Strona internetowa projektu:

ilalean.prz.edu.pl

 

Prezentacja na temat projektu w języku:

 

 flaga_pl.png   flaga_no.png  flaga_it.png  flaga_fi.png  flaga_po.png

     polskim             norweskim              włoskim              fińskim                portugalskim

 

 

PARTNERZY PROJEKTU

prz_logo.png  (1) Politechnika Rzeszowska – Polska – koordynator  

 (2) Universitetet i Stavanger – Norwegia            logo_stavanger.png               

logo_centoform.png       (3) Centoform srl – Włochy                                  

 (4) Universidade do Minho – Portugalia     logo_minho.png               

  Project: http://www.dps.uminho.pt/

logo_oulu.png   (5) University of Oulu – Finlandia

In English

News: http://www.oulu.fi/ksi-eng/node/44659

Project: http://www.oulu.fi/ksi-eng/node/40685

Suomeksi

Uutinen: http://www.oulu.fi/ksi/node/44661

Projekti: http://www.oulu.fi/ksi/node/40391

                           

 (6) Latino Group – Portugalia       logo_latino.png                        

logo_salte.png   (7) Salte AS – Norwegia

In English

http://salteas.no/english/about-us/ila-lean-project

In Norvegian

http://www.salteas.no/norsk/om-oss/ila-lean-prosjekt

(8) PPiH Restol Sp. z o.o. – Polska              logo_restol.png      

CEL PROJEKTU

Celem projektu ILA-LEAN jest opracowanie materiałów dydaktycznych zwiększających wiedzę dotyczącą wdrażania koncepcji Lean w obszarze realizacji prac biurowych i rozwojowych. Wiedza związana z koncepcją Lean jest oczekiwana przez przedsiębiorstwa, ale w praktyce głównie stosowana w obszarze produkcji. Firmy uświadomiły sobie, że straty występują również w obszarze realizacji prac biurowych i rozwojowych, dlatego też pożądane są umiejętności identyfikacji i eliminacji strat w tych obszarach.  

POTRZEBY, KTÓRYM ADRESOWANY JEST PROJEKT

  • Mała atrakcyjność istniejących narzędzi szkoleniowych bazujących na grach dydaktycznych
  • Brak elastyczności/możliwości przenoszenia istniejących narzędzi do uczenia się w dowolnym miejscu

 

KRAJE ZAANGAŻOWANE W REALIZACJĘ PROJEKTU

flaga_pl.png    flaga_no.png     flaga_it.png   flaga_fi.png   flaga_po.png

Polska                     Norwegia             Włochy                 Finlandia                Portugalia

 

CELE SZCZEGÓŁOWE PROJEKTU

  • Wzrost kooperacji pomiędzy partnerami edukacyjnymi i przedsiębiorstwami w UE dla poprawy zdolności do znalezienia pracy
  • Wzrost synergiczny wykorzystania nowoczesnych technologii, w sposób zintegrowany z pracą zespołową i rozwojem osobistym
  • Poprawa efektywności nauczania i uczenia się zawodowego w obszarze tematyki lean w pracach biurowych i rozwojowych
  • Zwiększenie możliwości uczenia się na odległość
  • Uaktualnienie i poprawa innowacyjności narzędzi szkoleniowych

LOKALIZACJA PARTNERÓW

partnerzy_mapa.png

REZULTATY PROJEKTU

  • Kurs na tablet dotyczący wdrażania koncepcji Lean w obszarze realizacji prac biurowych i rozwojowych
  • Zestaw gier dydaktycznych dotyczących wdrażania koncepcji Lean w obszarze realizacji prac biurowych i rozwojowych
  • Podręcznik nauczyciela/trenera prezentujący jak realizować gry

 

Projekt ILA-LEAN skupia się na dwóch metodach szkolenia:

  • Gamifikacja: jest to metodyka szkoleniowa koncentrująca się na procesie uczenia się dla danej osoby. Bezpośrednie doświadczenie odgrywa bardzo ważną rolę w procesie uczenia się i uczenie się poprzez refleksję podczas wykonywania czegoś, zgodnie z naszym doświadczeniem w nauczaniu, skuteczne i adekwatne do uczniów. Jeden z rezultatów projektu jest zbiorem związanych z pracami biurowymi i rozwojowymi, które będą symulować zdarzenia i procesy ze świata rzeczywistego mające na celu nauczanie poprzez metodykę "poważnych gier". Metodyka ta jest skierowana do wielu różnych odbiorców, w tym studentów oraz profesjonalistów.
  • Uczenie się w dowolnym miejscu: uczenie się może odbywać się w dowolnym miejscu, jeśli materiały dydaktyczne mają formę kursu na tablet. Życie współczesnego człowieka staje się coraz bardziej i bardziej stresujące, trudno jest znaleźć czas, aby usiąść i poświęcić godzinę lub dwie, aby nauczyć się nowego przedmiotu lub udoskonalić umiejętności. Drugi rezultat projektu, kurs zaprojektowany na tablet, również opracowany jest dla wielu różnych odbiorców, od studentów do specjalistów, ułatwiając możliwość nauki w dowolnym momencie dnia. Nowoczesne technologie (tablety, smartfony) umożliwiają wdrażanie nowych sposobów uczenia się i projekt wykorzysta nowe technologie, aby dotrzeć do dużej liczby beneficjentów.

 

 

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję